Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

Nie mogę dodać produktu do koszyka.

Nie mogę dodać pliku do Formularza CV.

Zamawiając CV zapomniałem dodać moje stare CV.

Jakie są możliwości płatności?

 

Nie mogę dodać produktu do koszyka.

Proszę sprawdzić ustawienia cookies - w celu poprawnego działania serwisu twoja przeglądarka powinna akceptować cookies.
Więcej na temat cookies i zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj.

Nie mogę dodać pliku do Formularza CV.

Niektóre systemy operacyjne w urządzeniach mobilnych nie pozwalają na dodawanie plików poprzez formularze online.
W celu dodania zdjęcia prosimy o kontakt emaliowy lub wypełnić formularz z innego urządzenia (PC).

Zamawiając CV zapomniałem dodać moje stare CV.

Prześlij do nas emalia z twoim starym CV lub wypełnij formularz online.

Jakie są możliwości płatności?

Serwis CV365 przyjmuje płatności za pośrednictwem systemu PayPal. W systemie PayPal klienci mogą płacić przy użyciu karty płatniczej (Maestro, Visa, MasterCard) bądź salda konta PayPal, które można zasilać przelewami z konta bankowego.

W celach poprawnego funkcjonowania serwisu oraz w celu dostosowania do indywidualnych potrzeb użytkowników nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności..

Akceptuję "ciasteczka" z tej strony.